Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
| Erika D |
Aug 18 2009, 03:22 PM
|
|
Graduated ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 762 Registrerad: 16-August 07 Från: Göteborg Medlemsnummer: 1,000 |
jag kan inte ens svara på trådar på det nya forumet Jag kunde inte det heller, men sen fick jag reda på att jag hade klickat på fel länk i mailet som man fick, så man skall inte klicka på den första länken utan den ändra där man bekräftar sitt medlemsskap eller hur man säger. -------------------- Prince George, BC DP Todd Secondary School, Home of the Trojans. |
| luie |
Aug 18 2009, 03:45 PM
|
|
Junior ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 121 Registrerad: 9-March 09 Medlemsnummer: 3,746 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
på det nya forumet ... finns det ingen knapp som det finns på det för nya inlägg? (visa nya inlägg?)
-------------------- Explorius 2009/2010
Minnesota woodbury adda msn: Lovisa_johansson_184@hotmail.com Blogg: usalovisa.blogg.se |
| SandraW |
Aug 18 2009, 03:51 PM
|
|
Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 341 Registrerad: 28-February 09 Medlemsnummer: 3,734 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
på det nya forumet ... finns det ingen knapp som det finns på det för nya inlägg? (visa nya inlägg?) Jo, View New Content uppe i högra hörnet under rutan där din avatar och namn och det står. -------------------- USA 2009/2010 med EF s a n w a s . b l o g g . s e |
| luie |
Aug 18 2009, 03:56 PM
|
|
Junior ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 121 Registrerad: 9-March 09 Medlemsnummer: 3,746 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
tack!
-------------------- Explorius 2009/2010
Minnesota woodbury adda msn: Lovisa_johansson_184@hotmail.com Blogg: usalovisa.blogg.se |
| Oscar - Admin |
Aug 19 2009, 11:06 AM
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Grupp: Root Admin Inlägg: 167 Registrerad: 6-October 06 Från: Linköping Medlemsnummer: 1 |
Hejsan alla besökare.
Jag blir lite orolig när det inte fungerar för er. Men klickar ni på rätt länk i ert aktiveringsmail? Hmm, jag måste verkligen ta reda på varför det inte fungerar för er. Anledningen till att allt står på engelska är att systemet är SPRILLANS nytt. Så än sålänge finns det inget "Swedish Language Pack" att ladda ner. Men det kommer förhoppningsvis senare. Jag hoppas ni gillar det nya forumet! Jag tycker det är riktigt bra! ----- nu är vi uppe i 70 markörer på Utbytesstudent-kartan! Rätt häftigt! Gå in och kolla. Målet är att komma upp i 100 inom tre veckor. Vänliga hälsningar Oscar - Utbytesstudent.se -------------------- Oscar - webmaster
|
| aallex |
Aug 21 2009, 09:36 PM
|
![]() Sophomore ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 72 Registrerad: 7-January 09 Medlemsnummer: 3,183 |
har nyss registrerat mig, lite tjorvigt kanske men man är säkert bara ovan
-------------------- USA med Explorius 10/11 ?
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi version | Tid: 8th September 2010 - 06:25 AM |