Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
| mjau |
Jul 20 2009, 05:30 PM
|
|
Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 254 Registrerad: 1-July 09 Från: Lund, Skåne Medlemsnummer: 3,863 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
hahah dö, du är bara ute efter att hacka på mig, erkänn -------------------- Is this the type of situation where people say "oh my God"?
Pretend you're a person and say it. Oh my God. apelsinen94@hotmail.com <-- hehe sjukt epic fail på min msn, jag vet, hoho trean ftw *shifty eyes* |
| Maxxarn |
Jul 20 2009, 05:58 PM
|
![]() Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 376 Registrerad: 16-March 09 Medlemsnummer: 3,755 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
hahah dö, du är bara ute efter att hacka på mig, erkänn Haha, jo eller hur? -------------------- |
| mjau |
Jul 20 2009, 06:16 PM
|
|
Senior ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Members Inlägg: 254 Registrerad: 1-July 09 Från: Lund, Skåne Medlemsnummer: 3,863 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
Haha, jo eller hur? Puppetmaster... myees, quite... min chatt laggar ;( -------------------- Is this the type of situation where people say "oh my God"?
Pretend you're a person and say it. Oh my God. apelsinen94@hotmail.com <-- hehe sjukt epic fail på min msn, jag vet, hoho trean ftw *shifty eyes* |
| eevelinaa |
Aug 2 2009, 05:52 PM
|
|
Freshman ![]() Grupp: Members Inlägg: 8 Registrerad: 5-July 09 Medlemsnummer: 3,867 Vad är summan av två plus två? (Svaret = en siffra): 4 |
Jag kollade runt lite och hittade en organisation jag aldrig sett förut, och som det heller inte stått något om här på forumet. Den heter intoexchange/into elevutbyte - http://www.into-highschool.se/se/high-school/
Tänkte bara höra om det är någon som åkt med dom, dom kanske skulle kunna få en tråd i organisations-forumet? |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi version | Tid: 8th September 2010 - 06:25 AM |